Pokračování akčního RPG titulu Elex bude větší a lepší. Vývojáři z německého studia Piranha Bytes, které vytvořilo známé RPG ságy Gothic a Risen, tvrdí, že Elex 2 nabídne více obsahu prakticky ve všech oblastech a aspektech hratelnosti. Těšit se máme na více postav, dialogů, více misí a obecně více obsahu.

To vše přinese svět, který se svou velikostí podobá tomu původnímu. „Hráč bude mít pocit, že je kolem něj prostě více věcí k dělání. Zdvojnásobili jsme počet úkolů, které mají vliv na hlavní příběh – zejména na to, k jaké frakci se přidáte, jaké společníky si vyberete atd. Ale hlavní příběhový oblouk se samozřejmě odehraje v hlavních příběhových misích,“ prozradili tvůrci v rozhovoru pro Gaming Bolt.

Další důležité vylepšení se vztahuje k soubojům. Ty byly upraveny podle přání fanoušků. Nový bojový systém má být dynamičtější a postava má lépe reagovat na příkazy.

„Do nového soubojového systému jsme vložili hodně úsilí, aby působil dynamičtěji a reagoval přímo na podněty hráčů. Nyní je mnohem citlivější než v původním Elex. Prošli jsme několika interakcemi, provedli jsme spoustu testů, abychom ho posunuli na další úroveň,“ dodali.

Co se týká herní doby, tak jde o záludnou otázku. „Měli jsme hráče, kteří hráli Elex 300 hodin, a hráče, kteří jej dohráli za 30 hodin. Elex 2 má ještě více obsahu, takže 60 hodin je naprosto reálných. Samozřejmě to do značné míry závisí na typu hráče – některé lidi baví prozkoumávat každou část světa, někteří chtějí sledovat pouze hlavní příběh.“

Elex 2 vyjde ještě letos na PC, PlayStation 5, Xbox Series X/S, PlayStation 4 a Xbox One. Přesné datum vydání stanoveno nebylo.