Jedním z vyhlížených titulů letošní E3 byl Elden Ring, novinka studia From Software, na níž spolupracuje slavný spisovatel George R. R. Martin. O hře bylo možné slyšet už z předčasných úniků informací a na konferenci Microsoftu jsme se dočkali oznamovacího traileru. Ten v podstatě nic neprozradil, ale Xbox Wire měl tu možnost promluvit si s Hidetakou Miyazakim, ředitelem vývoje.

Vývoj začal po ukončení prací na DLC pro Dark Souls 3. From Software má v plánu vytvořit klasičtější fantasy titul, než původně zamýšlelo. Elden Ring bude temné fantasy RPG z pohledu třetí osoby, které se bude honosit věcmi, jež nemohly být ve světě Dark Souls uskutečněny. Asi nejzásadnější změnou oproti předchozím hrám studia bude otevřený svět, který bude plný nebezpečí a nástrah a třeba také hradů.

Zatímco Sekiro: Shadows Die Twice je hodně zaměřené na akci, Elden Ring vkládá více úsilí do RPG elementů. Samozřejmě stále se bude jednat o obtížnou hru s boss fighty, jako tomu bylo ve všech předchozích hrách studia. Miyazaki si troufá tvrdit, že Elden Ring bude větší výzva než Dark Souls hry.