Společnost Electronic Arts oznámila vznik nového studia. Jmenuje se Full Circle, sídlí v kanadském Vancouveru a dostalo na starost vývoj Skate 4. EA tvrdí, že jde o rozmanitý tým, jehož členové pocházejí z celého světa.

Fanoušky série Skate, kteří dlouhé roky volají po návratu této skateboardingové značky, má uklidnit, že se na vývoj podílejí Deran Chung a Cuz Parry v roli kreativních ředitelů. Ti byli nedílnou součástí vývoje předchozích třech dílů. Na vše pak z pozice producenta projektu dohlíží Daniel McCulloch, jenž má za sebou práci pro Microsoft na Forze Motorsport a hrách pro Kinect. Současně hledají mnoho nových členů na klíčové pozice, což naznačuje, že je Skate 4 ve velmi raných fázích vývoje.

McCulloch v prohlášení tvrdí, že fanoušci dlouho čekali na návrat Skate. Z toho důvodu je chtějí zapojit do celého procesu. „Chceme, aby se cítili součástí Full Circle. Naším cílem je bavit se a vytvářet skvělé hry, které si lidi budou chtít zahrát se svými přáteli,“ dodal.

Vývoj nového Skate potvrdila EA v létě minulého roku.