Místo klasického filmového traileru nebo gameplay záběrů přichází Techland s audio příběhem, který odkrývá znepokojivou legendu post-apokalyptického města. Začínáme příběhem dívky jménem Rosemary.

V desetiminutovém audio příběhu uslyšíme Paula Petermana, Joannu Farell a Jerryho Widucha. Stará žena a její syn vyprávějí mýtus o mladé dívce Rosemary, jež uprostřed zombie epidemie přišla o rodiče. V Dying Light 2 se zombíkům říká monstra.

Rosemary je městská legenda se strašidelným příběhem vyprávěným v noci u táboráku. Rosemary před mnoha lety zmizela a od té doby pronásleduje pozůstalé.

„Prostřednictvím vyprávění příběhu se mohou obyvatelé Města sblížit, což jim umožní trochu oddechu při obnově křehkých sociálních hranic. Tyto příběhy učí, jak žít a vyhnout se problémům. Někdy slouží k přehlušení děsivých zvuků noci. Z dálky mohou hráči slyšet monstra vylézající ze svých doupat a každý šustot a krok za zdí předznamenává nebezpečí,“ uvádí Techland.

Rosemary se jeví jako dobrá povídka. Jak vidno, Techland se snaží budovat atmosféru Dying Light 2, tak snad hra bude výborná. Přesvědčíme se o tom 7. 12., kdy vychází na PC, PlayStation 5, PlayStation 4, Xbox Series X/S a Xbox One s českými titulky.

Když už jsme u atmosféry a audia, tak vývojáři vnadí na vyspělý a pečlivě promyšlený zvukový design. Úroveň pohlcení má být ještě výjimečnější na PlayStationu 5 díky novému Tempest 3D AudioTech enginu.

Podle hlavního zvukového designéra má 3D zvuk v Dying Light 2: Stay Human změnit vnímání ve hře. Na podrobnosti si ale musíme ještě počkat.