Ani poté, co skolíte mocného Macrose v Godfallu nebude vaše cesta zdaleka u konce. Skončí akorát příběh hry. Pokud vás ale hra uchvátila natolik, že ji nehodláte pustit k vodě, tak v tom případě se můžete těšit na várku dalšího obsahu, který vás zabaví snad ještě na dalších pár hodin.

Přesně o tomhle se rozpovídal Dick Heyne v rozhovoru s GameByte. V něm nám naznačil trochu z obsahu hry, který na nás bude čekat po dokončení hlavního příběhu. Ten by nám měl stále přinášet značnou výzvu, a hlavně další nálož odměn. Jakožto příklad toho, na co se můžeme těšit, uvedl Tower of Trials.

Přečtěte si také: Velký konflikt dvou bratrů v loot slasher rubačce Godfall

Tower of Trials je rogue-like mód, který se nám zpřístupní po dokončení hry a bude dostupný z Monolithu. Bude možno si ho zahrát buď s přáteli v kooperativním režimu, nebo se do něj budete moci pustit zcela sami. Ve věži nerazíte na bojové zkoušky, jež se budou ztěžovat čím výše budeme. Naštěstí nepřátelé nebudou jediní, kdo bude sílit. Hráči totiž dostanou k dispozici nějaká vylepšení a odměny při cestě vzhůru.

Pokaždé když dokončíte Elevator Encounter zkoušku, získáte klíče, což je speciální měna, kterou najdete pouze v Tower of Trials. Jakmile dokončíte zkoušku ve výtahu, čeká vás výběr místnosti, do které se chcete vydat dále. Nad každou místností bude ikonka znázorňující jistou odměnu. A právě tu obdržíte po úspěšném poražení všech nepřátel v místnosti.

V tuhle chvíli je to vše, co víme. Jaké další režimy Godfall po dohrání nabídne? Kdo ví. Heyne závěrem rozhovoru pronesl, že se těší, až bude moci sdílet další informace o budoucích herních módech, jako je například Dreamstones."

Godfall vychází již 12. 11. pro PlayStation 5 a PC.