Za přibližně dva měsíce se konečně dočkáme remasterované verze kultovního druhého Diabla s názvem Resurrected. Samotná hra však hned zkraje nevyjde jenom na počítače, nýbrž také na PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S a Nintendo Switch.

Tato informace je důležitá zejména z toho důvodu, že na všechny tyto platformy bude dostupná řada přístupných možnosti – quality-of-life změn – které mají za cíl, aby si hru užilo co největší procento hráčů. O nich se tým z Blizzardu rozpovídal na svém blogu.

Jednou z těch větších změn je například automatické sbírání zlata bez potřeby klikat. Tohle byla možnost určená pro hráče na ovladačích, ale Blizzard si velmi rychle uvědomil, že dobře funguje i pro PC hráče s omezenou pohyblivostí.

Jedním z fascinujících problémů, který jsme zjistili na začátku, bylo, že hráči nedostávali správnou zpětnou vazbu, když minuli nepřátele v boji na blízko,začíná popis další quality-of-life změny zabývající se přidáním textu MISS při minutí.

Další důležitou změnou je pak možnost přenastavení ovládání (a to i na ovladačích), v případě klávesnice a myši také včetně 12 přenastavitelných kláves pro jednotlivé schopnosti/akce a možnost přenastavit neutrální akce jako například interakce. Nechybí ani možnost u některých věcí změnit, zda je potřeba pro jejich používání tlačítko zmáčknout, nebo držet, jako například u zobrazení popisků předmětů na zemi. Tohle je vztahuje také na hráče s ovladači, kteří si mohou u spousty věcí nastavit, zda se bude akce kontinuálně provádět, když je tlačítko stisknuté.

Poslední blíže představenou úpravou a přístupnou změnou je možnost regulování hlasitosti pro jednotlivé aspekty hry. Jinými slovy není problém zesílit nebo ztišit konkrétní zvuky podle toho, jak moc je potřebujete.

Blizzard v neposlední řadě ve svém blogu slibuje, že přístupnost je část, kde se snaží neustále zlepšovat a hra toho nabídne ještě více. O tom, že to bude všechno fungovat, je pochyb jenom málo; přesto ale uvidíme 23. září, kdy Diablo 2: Resurrected vyjde.