Hideo Kojima je sice známý svým originálním přístupem ke hrám, ale v případě technických nastavení zůstává Death Stranding 2: On the Beach věrný současným standardům. Na základní verzi PlayStation 5 nabídne hra dva klasické grafické režimy: kvalitu a výkon.

Volba mezi vyšším rozlišením s 30 snímky za sekundu a plynulejším zážitkem při 60fps by tak měla být k dispozici hned od začátku, podobně jako u jiných her této generace.

Konkrétní technické detaily zatím nebyly potvrzeny, ale dá se očekávat, že v obou případech půjde o dynamické rozlišení – s vyšším nativním rozpětím v režimu kvality, kde se více sází na vizuální věrnost. Jak to celé bude vypadat v praxi, se dozvíme až později, až budou k dispozici srovnávací testy.

Zatím také není jasné, jaké možnosti nabídne konzole PS5 Pro. Je ale velmi pravděpodobné, že se dočkáme dalších vylepšení, ať už půjde o stabilnější snímkovou frekvenci, vyšší rozlišení nebo nové grafické volby navíc.

Tuto informaci přinesli novináři, kteří se nedávno zúčastnili uzavřené prezentace na pozvánku společností Sony a Kojima Productions, například časopis Game Informer a Geoff Keighley. Jejich poznatky tady.

Dobrou zprávou je, že vývoj hry je všeho hotový a žádné zdržení se nekoná. Death Stranding 2: On the Beach dorazí na PS5 už 26. června/júna 2025. Chybět nebudou české titulky.