Veterán Eric Baptizat, který 16 let pracoval v Ubisoftu, se začátkem letošního roku připojil k Motive Studios. Nyní se na sociální síti pochlubil, že je game directorem nedávno představeného remaku Dead Space. Stejnou pozici Baptizat zastával u Assassin's Creed Valhalla, zatímco u Origins a Black Flag byl hlavním designérem.

Do Motive Studios zamířil také druhý veterán z Ubisoftu. Roman Campos-Oriola byl zaměstnán v Montrealu, kde dříve působil jako kreativní ředitel bojovky For Honor. Za sebou má také Tom Clancy’s Ghost Recon: Future Soldier (2012) jako hlavní designér. I jemu v Motive Studios dost věří, protože je kreativním ředitelem remaku Dead Space.

Tým doplňují další veteráni z Ubisoftu a BioWare – například Gary Stewart, bývalý designér úrovní pro všechny díly Mass Effectu od dvojky, vede design levelů. Nejdůležitějším mužem podle fanoušků prvního Dead Space bude ale Mike Yazijian, který zastává pozici art directora, na výtvarné stránce pracoval také u Dead Space 2. Dalším důležitým členem je bývalý UX ředitel Dino Ignacio, jenž je tentokrát konzultantem.

POTVRZENÍ ČLENOVÉ VÝVOJE REMAKU DEAD SPACE:

  • Roman Campos-Oriola, creative director (For Honor)
  • Eric Baptizat, game director (Assassin’s Creed Valhalla)
  • Mike Yazijian, art director (Arkham Origins, Dead Space 2)
  • Philippe Ducharme, senior producer (Assassin’s Creed: Unity)
  • Gary Stewart, lead level designer (Mass Effect series)
  • Jessica Maher, UX designer (Assassin’s Creed: Valhalla)
  • Daphney Alarie, senior technical designer (Assassin’s Creed Valhalla)
  • Shadi Mallak, senior technical designer (Assassin’s Creed: Black Flag)
  • Alexis Dumas, senior 3D environment artist (Mass Effect Andromeda)
  • Maximilien Faubert, senior VFX artist (Shadow of the Tomb Raider)
  • Alma Talbot, development manager (Star Wars Squadrons)
  • Pierre-Vincent Bélisle, gameplay tech lead (Mass Effect Andromeda)
  • Stephen Yu, senior gameplay animator (Batman Arkham Knight, Sleeping Dogs)
  • Jo Berry, writer (Mass Effect Andromeda)
  • Xavier Perreault, senior environment artist (Star Wars Battlefront II)
  • Mathieu Tétrault, senior lighting artist (Star Wars Squadrons)
  • Robin Bonhoure, senior technical artist

Kreativní ředitel Roman Campos-Oriola nedávno prozradil, že možnosti zpřístupnění jsou pro studio i sérii velmi důležité. Před 12 lety (u původního Dead Space) nebyly tyto možnosti k dispozici. Dnes ale jsou a jsou důležité, aby si hry mohlo zahrát více hráčů. Z toho důvodu budou nespecifikované možnosti přizpůsobení také v remaku této hororové akce.

Na oficiálních stránkách remaku Dead Space fanoušci našli easter egg. Na gifu s vesmírnou lodí Ishimura obíhající kolem planety Aegis VII blikají nouzová červená světla. Ve skutečnosti jde o morseovku. Po jejím dešifrování získáme M-A-K-E-U-S-W-H-O-L-E, tedy mantru, která se v původním Dead Space opakuje stále dokola. Jak vidno, vývojáři z Motive Studios originál moc dobře znají.

Při čekání na nové informace – vývoj je teprve na začátku – se můžete podívat na první srovnání s originálem. To dokazuje, že se tvůrci soustředí na nový systém nasvícení, který má dodat hutnou atmosféru.

Remake Dead Space nemá stanovené datum vydání, oznámen byl pro PC, PlayStation 5 a Xbox Series X/S.