CD Projekt slibuje, že Night City v připravovaném RPG Cyberpunk 2077 bude poctivým řemeslem, jehož se poslední roky u her nedočkáváme úplně pravidelně. Nové technologie umožnily procedurálně generované světy, které jsou sice obrovské a často i nádherné, avšak poměrně "prázdné". Určitě víte, jak to myslím. A právě tomuto se chce polské studio vyvarovat

Jak uvádí server GameWatcher s odkazem na francouzský web JeuxActu, procedurální vývoj se Cyberpunku vyhýbá obloukem. Vedoucí cinematic designér Maciej Pietras v rozhovoru pověděl, že v Night City budete moci navštívit hodně budov, přičemž každá z nich je vymodelována ručně. "Věříme, že kvalita se nachází v manuální práci. V tomto světe není nic procedurálního," zdůvodnil. I díky tomu Pietras dodal, že oproti světu Zaklínače 3 bude Night City ještě uvěřitelnější. Nedostatečné komplexnosti se určitě obávat nemusíme.

A kdypak má Cyberpunk 2077 vyjít? Až to bude připravené, bylo opětovně řečeno.