Studio Relic nás opět zve do zákulisí vývoje Company of Heroes 3 prostřednictvím deníčku. Dnes se zaměřilo na různorodá prostředí a spolupráci s komunitou.

„Když jsme začali s vývojem Company of Heroes 3, zeptali jsme se hráčů, co od této hry očekávají. Jedním z hlavních požadavků byla různorodá prostředí. A bohatší prostředí, než toto v druhé světové válce nenajdete,“ říká v prvním videu (úplně nahoře) výkonný producent David Littman. Vývojáři připravili překrásné italské kopce, hory, pláže i žhavé severoafrické pouště.

Hlavním námětem při tvorbě vizuálu Company of Heroes 3 je život za války. „Jde nám o vyobrazení života ve Středomoří a tamní bohaté kultury. To vše pak stojí v kontrastu s boji a ničením,“ přidal se art director Tristan Brett.

Pyšni jsou na vylepšený systém ničení budov. Zastavěné oblasti jsou kvůli tomu ještě nebezpečnější a vyžadují taktičtější postup. „Poškozená budova se dříve či později zřítí. A jednotky můžou pod padajícími sutěmi zemřít. Trosky určitých staveb ale můžou posloužit i jako úkryt,“ prozradil hlavní designér misí Sacha Narine.

Video doprovází gameplay záběry z alfa verze hry a další zajímavé informace obohacené o české titulky. Druhé video (také s českými titulky) se věnuje spolupráci s komunitou. Jádrem této spolupráce od prvního dne vývoje Company of Heroes 3 bylo 10 hráčů z celého světa. Skupina se nakonec rozrostla asi na 70 hráčů, s nimiž se vývojáři radili a vyslechli si jejich názory. V této skupině nechyběli ani šikovní tvůrci modifikací. Například Will Warp s přezdívkou Monolithic Bacon vytvořil jedny z nejlepších map v historii Company of Heroes. Není tak divu, že mu vedení Relicu nabídlo práci a on se přestěhoval z Británie do Vancouveru, aby mohl být součástí vývoje Company of Heroes 3. Nyní pracuje pro Relic na plný úvazek jako designér map.

Vývojová verze Company of Heroes 3 je dostupná pro vybrané členy komunity. Plná verze je v plánu na rok 2022 pro PC. Ve hře nebudou chybět české titulky.