Přechod Assassin's Creed do žánru akčních RPG sérii prospěl a postaral se o nárůst aktivních hráčů. Ubisoft je s novou podobou své slavné značky spokojen a nic nenasvědčuje tomu, že by se vývojáři vrátili ke kořenům, které mnozí hráči mají mnohem raději.

Během konferenčního hovoru s investory finanční ředitel Ubisoftu Frederick Duguet uvedl, že přechod franšízy na RPG model vyústil v delší životní cyklus, než měly předešlé díly. Assassin's Creed: Odyssey z roku 2018 měl koncem minulého roku v průměru více denních hráčů než v předchozím roce. Navíc hráčská základna Assassin’s Creed Valhalla je v současné době dvojnásobná oproti tomu, co ve stejné době od vydání mělo Odyssey.

Assassin's Creed Valhalla zaznamenala nejlepší start v historii této série. Vypadá to, že si vydavatel oblíbil změnu formátu, Duguet označil integraci RPG za dynamiku značky.

Ubisoft se bude v následujících měsících snažit, aby Valhalla byla ještě populárnější, na hráče čeká dodatečný balíček Wraith of the Druids, který má vyjít někdy během příštího měsíce. První expanze nás zavede do Irska, kde se budeme snažit přijít na kloub tajemství pradávného druidského kultu. Těšit se máme na dobývání nových pevností a ovlivňování obchodních systémů Dublinu.

Fanoušci Assassin's Creed se v budoucnu rovněž mohou těšit na mobilní titul. Ten vzniká v rámci spolupráce se společností Tencent a podle analytika Daniela Ahmada má využívat Unreal Engine 4. Ubisoft má uvažovat o vzkříšení mobilních free-to-play titulů a brzy má údajně odhalil své vlastní projekty postavené na známých i zbrusu nových značkách.