Oslíčku, otřes se. Call of Duty je dobře promazaný stroj na peníze. Activision se může spolehnout na to, že každý díl vygeneruje stovky milionů dolarů. Důkazem je dnešní tisková zpráva. V té se společnost pochlubila výsledky za posledních 12 měsíců.

Call of Duty za rok vygenerovalo tři miliardy amerických dolarů. To je v přepočtu přes 65 miliard korun. Activision do vygenerovaných peněz počítá tržby z prodeje her, DLC a dalšího obsahu spojeného se značkou Call of Duty.

Call of Duty Black Ops Cold War podle prodejních žebříčků není úplně nejlepším dílem, ale stejně se velmi dobře prodává. Co by za takové prodeje mnohé tituly daly.

Letos si Call of Duty (napříč nespecifikovanými díly) zahrálo více než 200 milionů hráčů. Je dost pravděpodobné, že větší část generuje bezplatné Call of Duty Warzone. Zapomenout nemůžeme ani na mobilní verze.

Celkově na konzolích a PC byl zaznamenán nejvyšší počet hráčů v historii Call of Duty. Přispěla k tomu celosvětová situace s koronavirem, kdy lidé tráví více času doma. Nemůžeme se tak divit meziročnímu nárůstu o 40 procent v prodejích koncovým zákazníkům a 80% nárůst v hrubých tržbách.

Activision pro Call of Duty Black Ops Cold War plánuje bezplatný obsah v rámci sezón. První sezóna bude spuštěna v průběhu tohoto měsíce. S tím jdou ruku v ruce komunitní události a integrace s Warzone, které si od vydání zahrálo přes 85 milionů hráčů.