Tak kde bychom asi začali. Call of Duty: WWII je na světě sotva pár dní a už se může slavit na více frontách. Prodeje jsou špičkové, recenze nadšené, fanoušci veskrze také spokojení (i když stabilita serverů je diskutabilní téma). Návrat ke kořenům série, tedy do druhé světové války, byla zkrátka sázka na jistotu

Nejdřív začneme s prodejními čísly. Již nyní má WWII na kontě vyděláno pěkných 500 miliónů dolarů, přičemž číslo se logicky stále zvyšuje. Jedná se tak o dvojnásobný úspěch oproti loňskému roku, kdy Infinite Warfare bylo za prvních pár dnů prodeje na polovině toho, co WWII. Mimoto se WWII stalo na platformě PS4 nejlépe prodávaným digitálním titulem v první den dostupnosti/prodeje. 

Další porovnání také stojí za to: Call of Duty: WWII je momentálně výdělečnější než Thor: Ragnarok. To je sice film, ale ve svém světě teď dominuje a Marvel se tak může těšit na další pěkné penízky. WWII je na tom dokonce tak dobře, že jeho otevírací víkend byl lepší než víkendy zmíněného Thora a Wonder Woman od DC dohromady.

"Pozvali jsme hráče do starých dob a odpověděli nám nejvyššími čísly, jaké jsme kdy na současných konzolích a PC viděli. (...) Slibujeme, že budeme spolupracovat s komunitou a hru nadále doplňovat novým obsahem," okomentoval situaci Activision.