No Man's Sky od svého katastrofického vydání v létě roku 2016 ušlo pořádný kus cesty. Před pár dny do vesmírného dobrodružství dorazila devatenáctá velká aktualizace. Pokud byste si mysleli, že vývojářům dochází nápady, tak je to přesně naopak.

Sean Murray, šéf studia Hello Games, se v rozhovoru pro IGN o nápadech rozpovídal a fanouškům vzkázal, že s každou aktualizací přicházejí vývojáři s nápady v takovém tempu, že se seznam změn nekonečně rozrůstá o nový obsah, mechaniky nebo opravy.

Nedočkali jsme se ničeho konkrétního, místo toho Murray ujistil, že s vývojem No Man's Sky zdaleka neskončili. Myslí ale také na další projekt, ten je ve velmi raném stádiu a celý tým se poučil z vydání No Man's Sky, aby nedošlo znovu k problémům, které tenhle ambiciózní projekt provázely dlouhou dobu.

VYLEPŠENÉ SOUBOJE

Letošní rok No Man's Sky zahájilo bezplatnou aktualizací Sentinel, jenž vylepšuje bojový systém a přináší nové typy nepřátel a možnost přeprogramovat a „adoptovat“ si svého vlastního drona, který vám při střetech s nepřáteli pomůže. Taková podpora bude důležitá, protože ochránci planet mají nově k dispozici krájecího robota s názvem Hardframe Battle Mech. Ten má nejen značnou palebnou sílu, ale také jetpack usnadňující pohyb. Pozor si musíte dávat také na mobilní štíty Sentinelů, granáty ničící terén a plazmové plamenomety.

Boje mají být nyní dynamičtější a působivější. Také došlo k přepracování zbraní a přidání nových útočných a obranných hraček. Využít můžete omračující granát, maskovací zařízení či vysokoenergetické neutronové dělo.

Kromě toho všeho je v No Man's Sky řada nových příběhových misí, které se zaměřují právě na Sentinely, dozvíte se o nich více informací. Po splnění těchto úkolů bude schopni přeprogramovat drona, aby se stal vašim přítelem.

Úplně nahoře najdete trailer, který se aktualizaci Sentinel podrobně věnuje.

Na závěr se Hello Games pochlubili, že hra je plně podporována na Steam Decku.

Připomeňme, že v létě vyjde No Man's Sky na Nintendo Switch.