Trpký start Fallout 76 zažili všichni, kteří MMORPG odnoži z populárního post-apokalyptického světa věřili. Moc lidí by se zřejmě nezlobilo, kdyby start nebyl úplně ťip-ťop, ale hra by byla aspoň hratelná či nepůsobila prázdnotou, jako tomu ve výsledku bohužel bylo. 

Bethesda se nepřívětivé situaci ale staví čelem: nikdy nehodlala nechat Fallout 76 umřít. Není to v její DNA, jak pověděl viceprezident společnosti Pete Hines při rozhovoru pro Games Industry na téma zachraňování titulu. Ostatně už sám Todd Howard uznal vinu a čas na pódiu během E3 využil k tomu, co všechno Fallout 76 v nadcházející době čeká včetně battle royale módu. 

Hines nyní rozebral, že přestože měli očekávat, že to nemusí jít úplně podle plánu a s problémy měly počítat, neznamená to, že by hře nevěřili. Bethesda Game Studios je podle něj tým, který má za sebou spoustu úspěšných projektů a patří k nejrespektovanějším studiím na světě. Jejich čest je taková, že věci nevzdávají, ale snaží se je napravit, ať už z pozice vývojářů či vydavatelství. Uvědomili si, že Fallout 76 neuspěje tak, jak plánovali. Přístup se musí změnit a musí se naslouchat tomu, co hráči říkají.

Obdobnou situaci zažila Bethesda už roku 2014, kdy vydala MMORPG Elder Scrolls Online od studia ZeniMax Online. Toho času nebyl titul přijat vlídně a trpěl svými problémy. V následujících letech vývojáři zabrali, připravili spoustu nového obsahu, nový byznys model, načež Elder Scrolls Online znovu nabralo na síle, základna hráčů stoupá a hra je do nynějška populární.