Vydání Battlefieldu 2042 bylo jedním z největších zklamání, které série zažila. Hráči si stěžovali na mnoho aspektů hry a nejmenší možná hodnocení nebyla výjimkou. Postiženy byly i samotné prodeje, a tak musela společnost EA zasáhnout.

Generální ředitel Respawn Entertainment Vince Zampella má za sebou mnoho let ve videoherním průmyslu a stojí za nejedním úspěšným titulem. Paradoxně byl také u zrodu největšího konkurenta Battlefieldu, kterým je bezesporu Call of Duty. Před nějakou dobou ho však EA povolala, aby na značku Battlefield dohlížel a na aktuálním vývoji se podílí hned několik studií. Co si ale o nejnovějším dílu Zampella myslí?

Podle něj se Battlefield 2042 od celé série až příliš vzdálil a už není tím, co by ho Battlefieldem dělalo. Vývoj byl až moc ambiciózní a snaha přinést co nejvíce novinek zastínila zábavné a klíčové prvky hry. Přitom si nemyslí, že všechny nápady byly vyloženě špatné, ale spíše byly nesprávně provedené.

Budoucnost série tak stále zůstává nejistá, nicméně se momentálně nachází v rukou velmi kvalitního vývojáře, kterým Zampella bezesporu je. A co pro nás vlastně DICE nyní chystá? Po nedávno vydané druhé sezóně Battlefieldu 2042 se už pracuje na třetí. Ta by měla představit systém tříd, který hru více přiblíží k předchozím dílům.

Co na hře vadí vám?