Konečně jsou tady dlouho avizované změny. Battlefield 2042 dnes obdrží velkou aktualizaci s označením 1.2, která přináší první várku plánovaných vylepšení na základě zpětné vazby od hráčů.

Viditelné změny byly provedeny na mapě Kaleidoscope s cílem nabídnout hráčům lepší zážitek z hraní multiplayerových bitev. Vývojáři upravili krytí a přidali nové objekty, za nimiž se můžete krýt. Také došlo ke změnám v rozmístění objektů a přidání nových pozic vlajek.

Díky změnám terénu, dohledu a dalších má mít pěchota účelnější pohyb po mapě, zatímco nové objekty přinášejí více taktické destrukce. Podobné úpravy čekají v budoucnu další mapy. Druhou upravenou bude Renewal, a to v rámci druhé sezóny, která bude spuštěna koncem srpna.

Aktualizace 1.2 esteticky upravila specialisty, aby lépe odráželi intenzivní situace, které zažili. Myslelo se také na nový profil hráče, jenž sleduje herní pokrok, výkon a statistiky.

Důležitou novinkou je vyvážení některých zbraní, například byl snížen účinek 30mm kanónu na letounech RAH-68 Huron a YG-99 Hannibal, zatímco BSM-V střílí pomaleji. Informace o dalších změnách zde.

Battlefield 2042 vyšel na konci minulého roku v hrozném stavu, hra obsahovala spoustu chyb a velkých problémů, které hráče odradily. Neoficiálně se mluví o tom, že v DICE se soustředí na další Battlefield, zatímco na novinkách pro ten současný pracuje jen malá část týmu.

Po problémech si Battlefield vzal na starost Vince Zampella. Bývalý šéf Infinity Ward (Call of Duty) a současný vedoucí Respawnu (Titanfall) hodlá známou střílečku vrátit zpět na výslunní. Pomoct má i Marcus Lehto. Ten v Seattlu buduje nový vývojářský tým zaměřený na to, aby do universa Battlefieldu vnesl více příběhu. Tyhle příběhy mají přinést rozmanité zážitky a položit základny pro vyprávění příběhu v současnosti i budoucnosti.