Capcom navázal spolupráci s TiMi Studio Group. Studio vlastněné Tencentem má pro japonskou společnost vyrobit nový Monster Hunter pro iOS a Android.

Ve stručné tiskové zprávě se mluví o přetvoření lovecké akce, která je charakteristická pro sérii Monster Hunter, a zcela novém herním zážitku pro mobilní zařízení.

To je bohužel vše. Na další podrobnosti si musíme počkat, abychom věděli, jak si autoři čínského hitu Honor of Kings a mobilních adaptací velkých značek, jako Pokémon Unite a Call of Duty: Mobile, vlastně Monster Hunter na chytrých telefonech a tabletech představují.

Ze série Monster Hunter se stal celosvětový hit po vydání Monster Hunter: World. Ten se v roce 2018 postupně ukázal na PlayStationu 4, Xboxu One a PC. Prodalo se ho více než 18 milionů kusů. Celá série má do září tohoto roku prodáno 88 milionů, což je méně než Resident Evil (131 milionů) a více než Street Fighter (49 milionů). Monster Hunter je tak druhou nejprodávanější značkou Capcomu.