Svět plný nebezpečí a nevyřízených účtů. Svět plný zmatku a nevysvětlitelných událostí. Dvě odlišné reality, které se kvůli zvláštním schopnostem a představám hlavního hrdiny mísí do sebe a tenká hranice mezi realitou a snem pomalu mizí. Přesně takové světy nám nabídne nadcházející akční hra Past Cure.

V roli bývalého agenta Iana se vydáme na nebezpečnou cestu za odpověďmi, na jejímž konci čeká tvrdá pomsta. Ian byl totiž po několik let vězněn a stal se objektem výzkumu, který mu nadělil sadu zvláštních schopností v podobě telekineze a čtení myšlenek. To by ještě mohlo znít vcelku přijatelně, jenomže myšlenky a telekineze není to jediné, co výzkum na Ianovi zanechal. Pomatená hlava, otázky bez odpovědí a nebezpečí číhající na každém rohu,a to ve dne i v noci. Zatímco přes den se Ian musí naučit zvládat své nově nabité schopnosti, přes noc musí čelit záhadnému snovému světu, který na sebe bere hororový nádech. Pochodující bílé figuríny půjdou okamžitě po vašem krku, a tak se sen pomalu prolíná v další smrtící skutečnost. Navíc používání zmíněných schopností nebude jen tak zadarmo. Každé použití Ianovi víc a víc mate hlavu. Neustálým čtením myšlenek a přesouváním předmětů ho tak můžeme dohnat až k úplnému šílenství. Hráč si tak bude muset velice dobře rozmyslet, kdy schopnosti doopravdy stojí za využití a kdy je to jenom plácání zdravého rozumu.  

Naštěstí na tohle bláznovství nebudeme úplně sami. K rozluštění všech záhad nám pomůže Ianův bratr Markus a dvojí agentka jménem Sophia

Pokud vás zajímá grafické zpracování, tak to je dechberoucí. Postavy a scenérie budí poměrně reálný dojem a temná zákoutí nahánějí hrůzu. Však se sami můžete přesvědčit v tomto videu, které vám nabídne krátký pohled na rozpracovaný svět. Nebo se podívejte na výše uvedený příběhový trailer.  

Malé vývojářské studio Phantom 8, které ve skutečnosti sčítá asi 10 lidí a stojí za celou hrou, nám slibuje něco hned z několika žánrů. Dočkáme se pořádné akce, kterou ale budeme muset prokládat pravidelným stealthem a narazíme i na několik puzzlů. Prostředí bude působit jako scény z thrilleru, ale stejně tak nám tvůrci přichystali několik lekaček a hororové prostředí. Slovy vývojářů, oni sami by hru, nebo lépe příběh, popsali jako když „Počátek potká Johna Wicka a Klub Rváčů.“ 

A pokud pohlížíme očima tvůrců i na herní mechaniky, tak bychom se podle nich měli dočkat tří již zmíněných hlavních aspektů, o kterých by ve hře mělo především jít:

  • Reálného světa se zaměřením na nelehké stealth mise, které se ale během vteřin můžou změnit na krvelačnou přestřelku.
  • Snového světa, kde narazíme na potulující se přízraky, kde útěk nepřichází v úvahu a kde stealth se stane naším nejbližším přítelem.
  • Ianových nadpřirozených schopností, potřebných pro nalezení odpovědí, ale každé jejich užití něco stojí.

Co na tom všem však bude ale pravdy se snad dočkáme ještě tento rok, kdy by hra měla vyjít určitě na PlayStation 4 a s největší pravděpodobností i na Xbox One a PC