Diablo Immortal s odhadovanými tržbami 100 milionů dolarů za dva měsíce od spuštění je pádným argumentem k vytváření dalších mobilních her. Blizzardu se kontroverzní hra, na kterou se snesla vlna kritiky za agresivní mikrotransakce v endgame části, z tohoto pohledu povedla a není divu, že se teď chystá tower offence titul Warcraft Arclight Rumble a mobilní verze Call of Duty: Warzone.

Nejnovější finanční zpráva Activisionu Blizzard odhaluje, že mobilní hry v posledním fiskálním čtvrtletí vygenerovaly společnosti více příjmů než hry pro PC a konzole dohromady. Mobilní segment má na kontě tržby ve výši 831 milionů dolarů, zatímco 376 milionů mají konzole a 332 milionů počítače. I když přidáme „ostatní tržby“, tak se 105 miliony dolary je to stále o 18 milionů méně, než jaké tržby mají mobilní hry.

Tady se bez debat ukazuje, že koupě firmy King v roce 2016 za 5,9 miliardy dolarů byla pro Activision Blizzard velmi úspěšná, protože autoři série Candy Crush, Crash Bandicoot: On the Run! a dalších mobilních hitů se postarali o 82 procent tržeb. Další přinesly hry jako Call of Duty Mobile a Diablo Immortal.

Přitom ještě před rokem za stejné období činily příjmy z mobilních telefonů 795 milionů dolarů, 740 milionů to bylo u konzolí a 628 milionů u PC. Mobily se tedy meziročně zlepšily, zatímco příjmy z konzolí naopak klesly téměř o polovinu.